هفتین جلسه از سلسله جلسات “یک لایو، یک تجربه” با بررسی تاریخچه تاسیس، نوع فعالیت‌ها، تجارب و چالش‌های “بنیاد سپاس لحظه حال”برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خیر ماندگار، نشست هفتم “یک لایو، یک تجربه” که جزء فعالیت‌های “مرکز تخصصی مشاوره خیرماندگار” و با هدف آشنایی خیرین و فعالان سمن‌ها و موسسات خیریه کشور با تجارب و فعالیت‌های سمن‌های موفق کشور طراحی شده است، در تاریخ 20 بهمن سال جاری با موضوع بررسی تاریخچه و انگیزه‌های شکل‌گیری “بنیاد سپاس لحظه حال” و بررسی چالش‌ها و تجارب این انجمن  برگزار شد.

علیرضا عباسی مدیرعامل “بنیاد سپاس لحظه حال” در این نشست که به شکل مجازی (لایو در بستر اینستاگرام) برگزار شد، بیان داشت:

بنیاد غیردولتی سپاس لحظه حال، سازمانی مردم نهاد با رسالت “توسعه فرهنگ عشق ورزیدن و خدمت داوطلبانه” از طریق فعالیت‌های داوطلبی و نشر مهارت‌های توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی است. این بنیاد با رویکرد نیکوکاری و هدف اشاعه فرهنگ خدمت و عشق‌ورزی نسبت به همگان، در حال حاضر توسط فعالیت‌های عام‌المنفعه داوطلبی، در دو بخش دپارتمان عشقُ‌حکمت (آموزش پاک) و دپارتمان عشقُ‌خدمت (کار داوطلبانه) مشغول به فعالیت می‌باشد.

عباسی در ادامه ضمن اشاره به تاکید ویژه این بنیاد به حمایت از کودکانِ کار و حاشیه نشینان افزود، این بنیاد به مشکلات و نیازهای ایجاد شده در کشور نیز بی‌توجه نیست به‌عنوان نمونه طی یک سال گذشته که کشور در گیر ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن بود، این بنیاد با همکاری هلال احمر و برخی از خیرین کشور، نسبت به تولید و توزیع گان و ماسک بهداشتی اقدام کرده است.

وی افزود تاکید اصلی این بنیاد جذب نیروهای داوطلب علاقه‌مند و پیشبرد اهداف خیر خود با استفاده از توان این عزیزان است.

در انتها عباسی ضمن تشکر از فعالیت‌های بنیاد آلاء به‌‎ویژه واحد خیرماندگار، ابراز امیداوری کرد در آینده شاهد ادامه همکاری‌های مشترک بین این بنیاد و بنیاد خیریه راهبری آلاء باشیم.