هفتین جلسه از سلسله جلسات “یک لایو، یک تجربه” با بررسی تاریخچه تاسیس، نوع فعالیتها، تجارب و چالشهای “بنیاد سپاس لحظه حال”برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خیر ماندگار، نشست هفتم “یک لایو، یک تجربه” که جزء فعالیتهای “مرکز تخصصی مشاوره خیرماندگار” و با هدف آشنایی خیرین و فعالان سمنها و موسسات خیریه کشور با تجارب و فعالیتهای سمنهای موفق کشور طراحی شده است، در تاریخ 20 بهمن سال جاری با موضوع بررسی تاریخچه و انگیزههای شکلگیری “بنیاد سپاس لحظه حال” و بررسی چالشها و تجارب این انجمن برگزار شد.
علیرضا عباسی مدیرعامل “بنیاد سپاس لحظه حال” در این نشست که به شکل مجازی (لایو در بستر اینستاگرام) برگزار شد، بیان داشت:
بنیاد غیردولتی سپاس لحظه حال، سازمانی مردم نهاد با رسالت “توسعه فرهنگ عشق ورزیدن و خدمت داوطلبانه” از طریق فعالیتهای داوطلبی و نشر مهارتهای توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی است. این بنیاد با رویکرد نیکوکاری و هدف اشاعه فرهنگ خدمت و عشقورزی نسبت به همگان، در حال حاضر توسط فعالیتهای عامالمنفعه داوطلبی، در دو بخش دپارتمان عشقُحکمت (آموزش پاک) و دپارتمان عشقُخدمت (کار داوطلبانه) مشغول به فعالیت میباشد.
عباسی در ادامه ضمن اشاره به تاکید ویژه این بنیاد به حمایت از کودکانِ کار و حاشیه نشینان افزود، این بنیاد به مشکلات و نیازهای ایجاد شده در کشور نیز بیتوجه نیست بهعنوان نمونه طی یک سال گذشته که کشور در گیر ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن بود، این بنیاد با همکاری هلال احمر و برخی از خیرین کشور، نسبت به تولید و توزیع گان و ماسک بهداشتی اقدام کرده است.
وی افزود تاکید اصلی این بنیاد جذب نیروهای داوطلب علاقهمند و پیشبرد اهداف خیر خود با استفاده از توان این عزیزان است.
در انتها عباسی ضمن تشکر از فعالیتهای بنیاد آلاء بهویژه واحد خیرماندگار، ابراز امیداوری کرد در آینده شاهد ادامه همکاریهای مشترک بین این بنیاد و بنیاد خیریه راهبری آلاء باشیم.
دیدگاه خود را بنویسید