به گزارش روابط عمومی خیرماندگار؛ اولین دوره “کارگاههای مهارتی-کاربردی مدرسه تخصصی خیرماندگار” 1400 با دو عنوان “مدیریت استراتژیک در موسسات خیریه و سمنها” و “مدیریت برندینگ در موسسات خیریه و سمنها” در مجموع 6 ساعت از تاریخ 8 الی 11 خرداد 1400 برگزار شد.
دکتر سیدحسین سیدی مدرس کارگاه مدیریت استراتژیک در موسسات خیریه و سمنها ضمن تبیین مفاهیم مدیریت راهبردی (مدیریت استراتژیک) در سازمانهای مردمنهاد و موسسات خیریه به چگونگی پیوند بین برنامهریزی راهبردی و برنامهریزی عملیاتی سازمانها پرداخت.
وی در این رویداد بخشهای اساسی مدیریت استراتژیک را تشریح نموده و بیان داشت: مبانی برنامهریزی راهبردی شامل “ماموریت، چشمانداز، شاخصهای چشمانداز، ارزشها و سیاستها” است که با ابزارهای مورد نیاز میتوان آن را به برنامه عملیاتی تبدیلکرد تا موسسات را به اهداف یا چشمانداز مورد نظرشان برساند.
مهرداد طهماسبی دیگر مدرس این دوره علاوه بر آموزش اصول اساسی مدیریت برند اضافه کرد: برندها میبایست به قدری از یکدیگر متفاوت و قابل تشخیص و دارای ویژگیهای منحصر به فردی باشند که این ویژگیها برای آنها قابلیت اطمینان و اعتبار را به ارمغان آورد.
طهماسبی در ادامه نیز اشاره نمود: برندهای برتر و معروف، لزوما هزینه زیادی را برای برندینگ صرف نمیکنند، بلکه از مدیریت برند استفاده میکنند تا برند خود را به شکل پایدار ارتقا بخشند. زیرا ارزش برند یک عامل تعیینکننده برای تصمیمگیریهای خریداران در بازار دیجیتال فعلی محسوب میشود.
در پایان گفتنی است کارگاههای این دوره به صورت مجازی (وبینار) برگزار شده و در مجموع 40 نفر از اعضای سمنها و موسسات خیریه مختلف و علاقهمندان به این حوزه در آن شرکت نمودند.
دیدگاه خود را بنویسید