خیریههای کوچک بخش جداییناپذیر از جامعه هستند، زیرا هنگام بحران در نقش پشتیبان، مشاور و... در میان مردم حاضر شدهاند، اما دلایل اصلی این محبوبیت چیست؟
کمپینهای آگاهیرسانی از مؤثرترین راهها برای جلب توجه عمومی درباره مأموریت خیریهها هستند، اما یک پویش آگاهیرسانی موفق برای رسیدن به هدف، چگونه عمل میکند؟
NFPها ریشه در اهداف اجتماعی و امور خیریه دارند. در اینجا به بررسی چالشها و رموز موفقیت این سازمانهاپرداخته و این عوامل را به مدیریت سمنها تعمیم میدهیم.
ثبت موسسه خیریه و تاسیس آن در هر کشور، دارای قوانینی است. اگر قصد راه اندازی و مدیریت خیریه را دارید، مطالعه این مقاله برای داشتن خیریهای موفق، ضروریست.
تدوین بیانیه ماموریت جزئی از روند برندسازی خیریهها و سازمانهای مردم نهاد است و به جذب افراد جدید و منابع بیشتر در خیریهها و سمنها کمک میکند، اما چگونه؟
بازاریابی خیرخواهانه روشی مناسب برای انجام کمکهای مطلوب است که مزایای زیادی برای شرکتها دارد. اما خیریهها و شرکتها چگونه میتوانند از این فرصت بهره ببرند؟
تاسیس و مدیریت موفق خیریهها با توجه به رسالت آنها کار آسانی نیست، اما در این مقاله به بررسی عوامل اساسی و تاثیرگذار بر موفقیت کمپینهای خیریه میپردازیم.