با شروع تغییرات شیوههای جذب سرمایه به دلیل شیوع COVID-19، ما قصد داریم مؤسسات خیریه شما را با حقایقی از روشهای جذب منابع که هر سازمانی برای ادامه حیات باید بداند، آشنا کنیم. ما سؤالات متداول زیر را برای شما و تیمهایتان جمعآوری کردهایم تا به شما کمک کنیم در زمان مناسب تغییر کنید:
- آخرین سطح خطر سلامتی چیست؟
- آیا ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی در ناحیۀ ما نیز اجرا میشود؟
- چطور باید برای مشکلات محتمل در رویداد حضوری، برنامهریزی کنیم؟
- تعهدات قراردادی من در قبال فروشندگان چیست؟
- فرصت های دیگر من برای جذب سرمایه چیست؟
- به عنوان یک مشتری OneCause، چگونه می توانم از نرمافزار خود استفاده کنم؟
- با چه سرعتی قادر به ایجاد پلتفرم مجازی برای جمعآوری سرمایه هستم؟
- چه منابعی برای جذب سرمایه مجازی وجود دارد؟
- چه امکانات و ابزارهایی در دسترس هستند؟
- اگر رویداد من تا تابستان یا پاییز برگزار نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بیایید به برخی از این سوالات مرتبط با جذب سرمایه در طول همهگیری ویروس کرونا پاسخ دهیم.
سؤالات جذب سرمایه در زمان شیوع ویروس کرونا
1.آخرین سطح خطر سلامتی چیست؟
با توجه به اینکه اطلاعات بهداشتی کووید 19، مدام در حال تغییر می باشد. توصیه میکنیم برای دسترسی به آخرین اطلاعات، سایتهای زیر را بررسی کنید:
2. آیا ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی در ناحیۀ ما نیز اجرا میشود؟
بهترین مکان برای یافتن اطلاعات ممنوعیت عمومی در منطقه شما از طریق وزارت بهداشت محلی شما و پیروی از دستورالعملهای اداره فرمانداری است.
3. چطور باید برای مشکلات محتمل در رویداد حضوری، برنامهریزی کنیم؟
با توجه به ادامه سطح تهدید COVID-19، توصیه میکنیم برای همه رویدادهای امسال برنامهریزی اضطراری داشته باشید و به دستورالعملهای دولت توجه زیادی کنید. خبر خوب این است که بهترین روشها برای جذب سرمایه مجازی و ترکیبی آسان است.
برای مطالعه:
ما سازمانهای مردم نهاد را تشویق میکنیم که به گزینههایی برای رویدادهای مجازی و در محل، فکر کنند. بهاینترتیب، شما آماده خواهید بود که تصمیمات لازم را بگیرید و یک برنامه مشخص برای تیمهای خود داشته باشید تا مأموریت بسیار مهم خود را به پیش ببرید.
4. تعهدات قراردادی من در قبال فروشندگان چیست؟
در بسیاری از موارد فروشندگان ممکن است بند فورس ماژول را در قراردادهای خود بر اساس مقررات دولتی محلی و منطقهای اعمال کنند. ما به شدت توصیه میکنیم در اسرع وقت با فروشندگان خود که با آنها قرارداد بستهاید کار کنید. به عنوان شریک، تعیین یک برنامه اقدام، بررسی گزینههای خود و درک سیاستهای لغو و گزینههای زمانبندی مجدد، حیاتی است. همه در این شرایط با هم هستند و برای کمک به یکدیگر تلاش میکنند.
5. فرصتهای دیگر من برای جذب سرمایه چیست؟
بهعنوان یک کسی که جذب سرمایه میکند، پیدا کردن راههای خلاقانه برای جلب مشارکت نیکوکاران، نقطه قوت شماست. مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که حامیان شما در کنار شما خواهند بود. در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد:
رویداد در محل خود را به تعویق بیندازید
برخی از سازمانهای مردم نهاد بسته به تقویم سالانه جمعآوری کمک مالی، رویداد خود را به فصل جمعآوری کمک مالی پاییز منتقل کردهاند. توصیه میکنیم مراقب مکانهای زیادی باشید که میتوان در این مدت بیش از حد رزرو کرد و در این مدت یک جزء مجازی را در نظر بگیرید تا گزینههایی داشته باشید.
حراجهای آنلاین و رویدادهای مجازی:
بسیاری از سازمانهای مردم نهاد در این مدت خلاق هستند و آنلاین میشوند. استفاده از جریان زنده و فناوری مجازی، تعامل، اشتغال، مناقصه آنلاین، کمکهای مالی و موارد دیگر را ارتقا میدهد.
درخواستهای آنلاین: برای کسانی که سعی در جمعآوری سرمایه برای یک درخواست خاص دارند، میتوانند بهراحتی «پرسش» را به صورت آنلاین انجام دهند و سفیران، تابلوهای امتیازات و جوایز را تشویق کنند. پیامهای تشکر و موارد دیگر را ارسال کنید.
کمکهای مالی تلفن همراه
یک راهحل مبتنی بر متن میتواند به شما کمک کند تا هدف خود را بسیج کنید و کمکهای مالی را سریع و کارآمد بپذیرید.
کمپینهای مجازی همتا به همتا
با جذب سرمایه اجتماعی DIY میتوانید خلاقیت را شکوفا کنید و در بین شبکههای همتا الهامبخش باشید. حامیان شما میتوانند با ایجاد چالشها، فراهم کردن مناسبتها و شخصیسازی اشتیاق خود برای هدف شما، «راه خود» را پربار کنند.
جذب سرمایه تابستانی
با نزدیک شدن به تابستان، ایدههای زیادی برای جذب سرمایه وجود دارد که باید فراتر از فصل بهار در نظر گرفت. ما یک راهنمای پر از ایدههای عالی و روشهای مناسب برای جذب سرمایه تابستانی شما ایجاد کردهایم. به دنبال ایدههایی برای گرم کردن جمعآوری کمکهای مالی تابستانی خود هستید؟ این راهنمای 15 ایدهای داغ در فضای باز را برای سادهسازی جذب سرمایه بررسی کنید.
6. به عنوان یک مشتری OneCause، چگونه می توانم از نرمافزار خود استفاده کنم؟
نکته مهم در مورد مشتری OneCause بودن (بدون احساس دوست داشتن) این است که شما در تمام طول سال به اشتراک نرمافزار جذب سرمایه خود دسترسی دارید. میتوانید میزبان یک رویداد آنلاین، جمعآوری کمکهای مالی، میزبانی حراج بیصدا/زنده، فروش بلیط با قیمت ثابت/قرعهکشی و موارد دیگر.
بیشتر بخوانید:
بسته به اشتراک نرمافزار خود، میتوانید از پیامک، اعطای آنلاین و کمپینهای جذب سرمایه اجتماعی همتا به همتا استفاده کنید. برای سؤال یا اینکه چگونه میتوانید از اشتراک نرمافزار خود در تمام سال به بهترین شکل استفاده کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
7. با چه سرعتی قادر به ایجاد پلتفرم مجازی برای جمعآوری سرمایه هستم؟
بسته به تاریخ رویداد و فعالیتهای برنامهریزیشده سازمان برای جمعآوری سرمایه، میتوانید به سرعت یک جذب سرمایه مجازی ایجاد کنید. تیم مشاوران OneCause و مدیران رویدادهای مجازی ما میتوانند بهترین شیوهها، استراتژیهای جذب سرمایه، منابع آنلاین و موارد دیگر را در اختیار شما قرار دهند تا انتقال آسان شود.
اگر مشتری فعلی هستید، لطفاً راحت با مشاور خود ارتباط برقرار کنید یا اینکه با شماره پشتیبانی 888-418-0983 یا support@onecause.com تماس بگیرید. برای کسانی از شما که تازه وارد OneCause شدهاند، میتوانید از طریق شماره 888-475-5214 با ما تماس بگیرید یا زمانی را برای تنظیم یک مشاوره با یکی از اعضای تیم ما برنامهریزی کنید.
8. چه منابعی برای جذب سرمایه مجازی وجود دارد؟
در شرایط سخت، ما شما را تحت پوشش قرار دادهایم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم گزینههایتان را مرور کنید. ما متعهد هستیم که به شما و جامعه شما کمک کنیم تا در مسیر پیش رو پیمایش کنید و یک مرکز منبع جامع جذب سرمایه برای ویروس کرونا ایجاد کردهایم که شامل:
راهنماهای جذب سرمایه مجازی: به سهولت تغییر از محل به آنلاین کمک کنید و راهنمای جذب سرمایه غیرانتفاعی مجازی ما را در اینجا بررسی کنید.
وبینارها و ویدیوهای مفید: گفتگوهای چندرسانهای و زنده.
داستانهای موفقیت مؤسسات نیکوکاری: از دیگرانی که در این زمانها با موفقیت، جذب سرمایه خود را متمرکز کردهاند، بیاموزید.
9. چه امکانات و ابزارهایی در دسترس هستند؟
ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که به شما کمک میکند رویداد مجازی خود را سریع تر برگزار کنید. مشارکت کنید و یک جامعه بین حامیان خود ایجاد کنید.
مرکز رویدادهای مجازی: OneCause livsetream و پلتفرم جذب سرمایه
پخش زنده: فیسبوک زنده، زوم، Google Hangouts، اسکایپ
ویدئو: یوتیوب، ویدیارد، ویستیا
طراحی گرافیک: Canva، Easl، Snappa، Adobe Spark
نرمافزار جذب سرمایه: حراج آنلاین، مناقصه تلفن همراه، مبتنی بر متن، همتا به همتا
10. اگر رویداد من تا تابستان یا پاییز برگزار نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
ما همه سازمانهای مردم نهاد را تشویق میکنیم که در مورد گزینههایی برای ترکیبی بین رویدادهای مجازی و محلی فکر کنند. بهاینترتیب، شما آماده خواهید بود تا تصمیمات لازم را بگیرید و یک برنامه مشخص برای تیمهای خود داشته باشید تا آنها را برای مأموریت مهم خود اجرا کنند.
از قبل برنامهریزی کنید و مطمئن شوید که راهحل نرمافزار فعلی شما میتواند شما را در محل، آنلاین و مجازی فعال کند خواندن و تماشای داستانهای موفقیت کسانی را که مجبور شدهاند رویداد خود را به صورت آنلاین منتقل کنند، توصیه کنید. خلاقیتهای زیادی در فضای جذب سرمایه اتفاق میافتد و خبر خوب این است که ما شاهد موفقیت اولیه با گروههایی هستیم که در این مدت رویدادهای خود را از محل به مجازی منتقل کردهاند.
منبع: onecause
دیدگاه خود را بنویسید