این دوره شامل 6 کارگاه و هر کارگاه متشکل از سه جلسه 2 ساعته بود که از تاریخ 19تیر لغایت 28 مرداد 1399، از ساعت 18 الی 20 روزهای فرد برگزار شد.
عناوین کارگاهها:
- مباحث و قوانین مالیاتی مرتبط با موسسات خیریه و سمنها (آقای مصطفی نظری)
- جذب و مدیریت نیروهای داوطلب در موسسات خیریه و سمنها (سرکار خانم پریسا علیویردی)
- روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف موسسات خیریه و سمنها (خانم دکتر شادی عظیمی ، آقای دکتر آیدین مهدی زاده تهرانی)
- روشهای جذب و تامین منابع مالی در در موسسات خیریه و سمنها (آقای رضا درمان)
- نقش بازاریابی سنتی و دیجیتال در تامین منابع موسسات خیریه و سمنها (آقای حمید صباغی)
- برندینگ و نقش آن در موفقیت موسسات خیریه و سمنها (آقایان مجید ولی محمدی، سعید رهبری)
دیدگاه خود را بنویسید