کمپینهای آگاهیرسانی از مؤثرترین راهها برای جلب توجه عمومی درباره مأموریت خیریهها هستند، اما یک پویش آگاهیرسانی موفق برای رسیدن به هدف، چگونه عمل میکند؟
ثبت موسسه خیریه و تاسیس آن در هر کشور، دارای قوانینی است. اگر قصد راه اندازی و مدیریت خیریه را دارید، مطالعه این مقاله برای داشتن خیریهای موفق، ضروریست.
تدوین بیانیه ماموریت جزئی از روند برندسازی خیریهها و سازمانهای مردم نهاد است و به جذب افراد جدید و منابع بیشتر در خیریهها و سمنها کمک میکند، اما چگونه؟
در این مقاله به بررسی انواع روشهای جذب کمک مالی در خیریه ها و سازمانهای مردم نهاد با هدف ارائه الگویی بومی از صندوقهای سرمایهگذاری نیکوکاری پرداخته ایم.
سازمانهای خیریه و داوطلبی در محیطی رقابتی هستند. اما چگونه میتوان جذب منابع و ارائه ارزش بیشتر به مددجویانخیریه را با برنامهریزی راهبردی افزایش داد؟!