به گزارش روابط عمومی خیر ایران؛ اولین کارگاه آموزشی دوره خرداد ماه با عنوان « "برندسازی" برای تغییر در مؤسسات خیریه و سمنها» در روز یکشنبه 28 خرداد ماه 1402 از ساعت 16 الی 19 برگزار شد.
دکتر مرتضی تسخیری مدرس کارگاه "برندسازی" برای تغییر ضمن تبیین مفاهیم برندینگ در سازمانهای مردمنهاد و مؤسسات خیریه به چگونگی پیوند بین جوهره برند و چشمانداز سازمانها پرداخت.
وی در این رویداد بخشهای اساسی برندسازی را تشریح نموده و بیان داشت: وقتی در مورد مفهوم برند صحبت میکنیم، یعنی نزدیک شدن طرز تفکر یک سازمان یا خیریه و تمام ذی نفعان آن؛ همچنین شناخت خط فکری یک سازمان آنگونه که خود را تعریف میکند. باید گفت شکل گرفتن این مسئله در ذهنیت مخاطبان و ارکان یک مجموعه امری تدریجی است و تنها موقعی امکان پذیر است که مجموعه در تمام زمینهها به تعاریف، اهداف و حرفهایی که میزند پایبند باشد و قولهایی که میدهد با آنچه انجام میدهد سازگاری داشته باشد.
دکتر مرتضی تسخیری علاوه بر آموزش اصول اساسی مدیریت برند اضافه کرد: برند صنعت، تمامی برندهایی هستند که در یک حوزه فعالیت میکنند . آنها هم همزمان با یکدیگر در رقیب هستند و هم با یکدیگر یک صنعت را تشکیل میدهند. پس نباید جوری خود را تعریف کنند که به چهره صنعت آسیب بزند.
تسخیری در ادامه نیز اشاره نمود: برند شما نیاز به یک چشم انداز دارد. ویژگی یک چشم انداز کلی بودن آن است و راه رسیدن به یک چشم انداز که بهترین شکل تجسم حالت آرمانی برند است، تعریف یک داستان از برند شما است
در پایان گفتنی است کارگاههای این دوره به صورت حضوری و مجازی (وبینار) برگزار شده و در مجموع بیش از 50 نفر از اعضای سمنها و مؤسسات مختلف و علاقهمندان به این حوزه در این کارگاه شرکت نمودند.
دیدگاه خود را بنویسید