کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «بازاریابی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه از ساعت 15 الی 18 با تدریس دکتر محسن قلی‌زاده (عضو هیئت علمی دانشگاه، پژوهشگر، مدرس ومشاور در حوزه بازاریابی و استراتژی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این جلسه قلی‌زاده مباحثی پیرامون:

💠 تعریف بازاریابی

💠چه چیزی بازاریابی نیست

💠 استراتژی یا تاکتیک

💠 فرایند کلی بازاریابی

💠 فرایند ارائه ارزش در بازاریابی

💠 ابعاد گوناگون مارکتینگ

💠 مشکلات بازاریابی

💠 9 شیوه مشهور موفقیت در بازاریابی که دیگر مؤثر نیستند

💠 روندهای مشکل ساز

💠 بازاریابی کل نگر

💠 معماری بازاریابی

💠 چشم انداز نوین بازاریابی عصر جدید

💠 بازاریابی در سازمان‌های مردم نهاد

مطرح کرده، قلی‌زاده درباره بازاریابی گفت: بازاریابی اجتماعی اعتقاد دارد که بازاریابی باید به مشتری ارزش‌رسانی کند این نوع از بازاریابی به سمت خیریه‌ها و مؤسسات مردم نهاد سوق پیدا می‌کند .


همچنین افزود برای طراحی استراتژی بازاریابی باید به دو سوال مهم پاسخ داد: 1. به چه مشتریانی خدمت رسانی خواهیم کرد؟ 2. چگونه به بهترین شکل ممکن، به بازارهای هدف خود خدمت رسانی کنیم؟

سپس چند مؤسسه مانند: مومنت، احیا ارزش‌ها و طلوع بی‌نشان‌ها خود را معرفی کرده و حاضران به بحث و گفت‌وگو پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره بردند.

عموم علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات آکادمی خیر ایران می‌­توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند.