کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «بازاریابی در مؤسسات خیریه و سمنها» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیست و یکم مرداد ماه از ساعت 15 الی 18 با تدریس دکتر محسن قلیزاده (عضو هیئت علمی دانشگاه، پژوهشگر، مدرس ومشاور در حوزه بازاریابی و استراتژی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
در این جلسه قلیزاده مباحثی پیرامون:
💠 تعریف بازاریابی
💠چه چیزی بازاریابی نیست
💠 استراتژی یا تاکتیک
💠 فرایند کلی بازاریابی
💠 فرایند ارائه ارزش در بازاریابی
💠 ابعاد گوناگون مارکتینگ
💠 مشکلات بازاریابی
💠 9 شیوه مشهور موفقیت در بازاریابی که دیگر مؤثر نیستند
💠 روندهای مشکل ساز
💠 بازاریابی کل نگر
💠 معماری بازاریابی
💠 چشم انداز نوین بازاریابی عصر جدید
💠 بازاریابی در سازمانهای مردم نهاد
مطرح کرده، قلیزاده درباره بازاریابی گفت: بازاریابی اجتماعی اعتقاد دارد که بازاریابی باید به مشتری ارزشرسانی کند این نوع از بازاریابی به سمت خیریهها و مؤسسات مردم نهاد سوق پیدا میکند .
همچنین افزود برای طراحی استراتژی بازاریابی باید به دو سوال مهم پاسخ داد: 1. به چه مشتریانی خدمت رسانی خواهیم کرد؟ 2. چگونه به بهترین شکل ممکن، به بازارهای هدف خود خدمت رسانی کنیم؟
سپس چند مؤسسه مانند: مومنت، احیا ارزشها و طلوع بینشانها خود را معرفی کرده و حاضران به بحث و گفتوگو پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره بردند.
عموم علاقمندان برای بهرهمندی از خدمات آکادمی خیر ایران میتوانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند.
دیدگاه خود را بنویسید