کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «بازاریابی محتوایی در مؤسسات خیریه و سمنها» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه هجدهم شهریور ماه از ساعت 15 الی 18 با تدریس دکتر محسن قلیزاده(تسهیلگر، مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی و استراتژی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
در این جلسه قلیزاده مباحثی پیرامون:
- محتوا چیست؟
- ویژگیهای محتوای بینقص
- ویژگیهای کاربری محتوا
- انواع محتوا
- تعریف بازاریابی محتوایی
- دلیل ناکارآمدی بازاریابی محتوایی
- زیرساختهای بازاریابی محتوایی
- هدفگذاری در بازاریابی محتوایی
- دینفعان و تحلیلی ذینفعان
- پرسونا و انواع پرسونا
مطرح کرده، قلیزاده درباره محتوا گفت: محتوا هر چیزی است که داستانی را بیان میکند.لزومی ندارد که توسط یک برند یا شرکت رسانهای تولید شود تا محتوادرنظرگرفته شود، مردم همیشه محتوا تولید میکنند. محتوا حتما باید مبتنی بر واقعیت باشد. محتوای تولید شده باید قابل اشتراک گذاری باشد، محتوایی که چیزی را آموزش ندهد محتوا نیست.
همچنین افزود بازاریابی محتوایی یک پروژه نیست، قبل از شروع کسب و کار شروع میشود تا پایان ادامه خواهد داشت. بازاریابی محتوایی آغاز یک بازی برد-برد است.
وی افزود: سازمانی که مأموریت خود را نداند عملا هیچ کاری نمی کند بیانیه ماموریت با طرح این سوال که چه کار برای چه افرادی انجام میدهید تا چه منفعتی ببرند؟
سپس شرکتکنندگان سوالات خود را در این زمینه مطرح کرده و پس از پاسخگویی مدرس به هرسوال، حاضران به بحث و گفتوگو پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره بردند.
عموم علاقمندان برای بهرهمندی از خدمات آکادمی خیر ایران میتوانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .
دیدگاه خود را بنویسید