کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «استراتژی محتوایی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه اول مهر ماه از ساعت 15 الی 18 با تدریس دکتر محسن قلی‌زاده (تسهیلگر، مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی و استراتژی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

قلی‌زاده درباره پرسونا گفت: نمایشی خیالی از داستانی واقعی است، وقتی درباره پرسونا صحبت می‌کنیم درباره افراد و خصوصیات آن‌ها صحبت می‌کنیم. پرسوناها دارای ویژگی‌های فیزیولوژیکی و روانی هستند، آنها احساسات، ترس‌ها و محرک‌هایی دارند که ما باید باتوجه‌ به همین ویژگی‌ها برای آن‌ها تولید محتوا داشته باشیم.

این مدرس استراتژی‌های بازاریابی در بخش دیگری از سخنان خود فرایند به تشریح چند مدل مسیر مشتری و چرخه بازاریابی پرداخت و در ادامه افزود: وقتی مخاطب را شناختیم، حالا نوبت تدوین استراتژی محتوایی است که یکی از بهترین مدل‌های بازاریابی محتوایی مدل BEST است.

وی تصریح کرد: در مدل بازاریابی محتوایی BEST ما به دنبال رویکردی ساختاریافته برای ایجاد نقشه راه بازاریابی محتوایی که شامل ابعاد رفتاری، ضروری، راهبردی و هدف‌گیری است را دنبال می‌کنیم.

 سپس شرکت‌کنندگان سوالات خود را در این زمینه مطرح کرده و پس از پاسخگویی مدرس به هرسوال، حاضران به بحث و گفت‌وگو پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره بردند.

عموم علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات آکادمی خیر ایران می‌­توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .