به گزارش روابطعمومی آکادمی خیر ایران، کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «برندینگ، راهکاری پایدار برای جذب سرمایه اجتماعی» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیستم آبانماه با تدریس محمدحسن برکوک (مدیر برندینگ مدرسه صبح رویش) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
برکوک ضمن ارائه مفهوم درستی از برند، درباره تکنیکهای بازاریابی گفت: روشهای مختلفی برای بازاریابی وجود دارد مانند تکنیک آسانسوری، شخصیت نماینده برند و بازاریابی درونگرا که کمک میکند مخاطبان و مشتریان کسبوکار خود را جذب، درگیر و در نهایت شاد و راضی کنند.
همچنین در ادامه افزود: در هر فعالیت بازاریابی (بلند مدت و کوتاه مدت) هدف ایجاد سود است، ولی در فضای تجاری اگر محصولی به فروش میرسدو جنبه جذب مشتری و کسب درآمد دارد، ولی در فضای خیریه محصول به نفع دیگری به فروش میرسد.
وی افزود: در مؤسسات خیریه و سمنها برای اینکه یک مسئله را برای بلند مدت حل کنیم، باید پایدار باشیم تا تأمین منابع مناسبی داشته باشیم و پایداری در بلند مدت اتفاق میافتد. برندینگ کاری است که در بلند مدت باعث پایداری میشود.
عموم علاقمندان برای بهرهمندی از خدمات آکادمی خیر ایران میتوانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .
دیدگاه خود را بنویسید