به گزارش روابط‌عمومی آکادمی خیر ایران، کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «برندینگ، راهکاری پایدار برای جذب سرمایه اجتماعی» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیستم آبان‌ماه با تدریس محمدحسن برکوک (مدیر برندینگ مدرسه صبح رویش) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

برکوک ضمن ارائه مفهوم درستی از برند، درباره تکنیک‌های بازاریابی گفت: روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد مانند تکنیک آسانسوری، شخصیت نماینده برند و بازاریابی درونگرا که کمک می‌کند مخاطبان و مشتریان کسب‌وکار خود را جذب، درگیر و در نهایت شاد و راضی کنند. 

همچنین در ادامه افزود: در هر فعالیت بازاریابی (بلند مدت و کوتاه مدت) هدف ایجاد سود است، ولی در فضای تجاری اگر محصولی به فروش می‌رسدو جنبه جذب مشتری و کسب درآمد دارد، ولی در فضای خیریه محصول به نفع دیگری به فروش می‌رسد. 

وی افزود: در مؤسسات خیریه و سمن‌ها برای اینکه یک مسئله را برای بلند مدت حل کنیم، باید پایدار باشیم تا تأمین منابع مناسبی داشته باشیم و پایداری در بلند مدت اتفاق می‌افتد. برندینگ کاری است که در بلند مدت باعث پایداری می‌شود.

عموم علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات آکادمی خیر ایران می‌­توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .