به گزارش روابطعمومی آکادمی خیر ایران، کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «مهارتهای تخصصی موردنیاز برای مذاکره با حامیان بینالمللی» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیست و هفتم آبانماه با تدریس دکتر مونا رحمانی (مدرس و مشاور حوزه ارتباطات و روابط عمومی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
رحمانی ضمن تبیین مفاهیم ارتباطات، گفت: مذاکره عبارت است از یک چانه زنی برای وصول به نتیجه قابل قبول برای طرفین؛ مذاکره به مفهوم برد دو طرف است.
وی درباره مهارتهای مذاکره گفت: اولین مهارت خودشناسی است که اگر به این مرحله نرسیم به هیچ عنوان فعالیتهای صورت گرفته پایدار نخواهد بود، مرحله دوم کسب دانش از طرف مقابل است بدین معنی که کلیه تاریخچه طرف مذاکره از وبسایت، صفحات فضای مجازی، شناخت کامل از فضا و هیئت مدیره و ... قبل از مذاکره باید مطالعه شود؛ سومین مهارت صدای مشتریان نام دارد؛ زمانیکه شما با ملاحظه و استفاده از روش خاصی اطلاعات را منتقل میکنید یا از آنها بازخورد میگیرید، بازدهی بسیار بهتری را مشاهده خواهید کرد.
همچنین در ادامه افزود : وقتی با نهادی بینالمللی مذاکره میکنیم، نباید مسائل داخلی کشور را در اختیار طرف مقابل قرار دهیم، و آشنایی نسبی به اصول اولیه روانشناسی، زبان بدن و اصول سخنوری داشته باشیم.
عموم علاقمندان برای بهرهمندی از خدمات آکادمی خیر ایران میتوانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .
دیدگاه خود را بنویسید