به گزارش روابط عمومی آکادمی خیر ایران، کارگاه مهارتی-کاربردی با موضوع «تعامل با داوطلبین و نیکوکاران در فضای مجازی» طی یک جلسه 3 ساعته در روز شنبه شانزدهم دیماه با تدریس محمدحسین شیخ (مددکار اجتماعی و مربی مهارتهای رفتاری) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
شیخ ضمن ذکر برخی کمپینهای موفق در فضای مجازی، درباره نکات چت خصوصی با نیکوکاران گفت: خیلی از نیکوکاران تمایل به ارتباط با مدیرعامل یا اعضای اصلی مؤسسه را دارند که باید با پاسخگویی به موقع و با مهرکامل در جهت جذب خیرین باشیم.
وی درباره نکات «ساخت گروه» گفت: بهتر است قبل از ساخت گروه حتما قوانین و مقررات متناسب با گروه نوشته شود و بعد از تشکیل گروه و اضافه کردن افراد در گروه بارگزاری و پین شود، گروه بین 10-3 نفر ادمین داشته باشد و حتماً در قبال مواردی که قرار هست که به دیگران منتقل کنند، آموزش ببینند.
شیخ در آخر درباره «کمپین» اضافه کرد: برای هر کمپین ابتدا باید نام مختصر، خلاقانه، جذاب، فراگیر و گویای هدف انتخاب شود و برای عامه مردم مفهوم باشد، سپس تیم کمپین تشکیل شود اعم از عوامل تصمیمگیرنده و تیم اجرایی و در جلسات درباره هزینههای جز به جز کمپین، روشهای تأمین منابع، روشهای اجرا و هماهنگی اعضای تیم تصمیمگیری شود.
یک نفر به عنوان «بخش رسانههای اجتماعی انتخاب شود، که وظیفه تشکیل گروه، راهنمای اعضای تیم در فضای مجازی و پاسخگویی سریع در ساعات مختلف را برعهده داشته باشد. باید در نظر داشته باشیم هر کمپین مانند نمودار سینوسی اوج و فرود دارد، باید در جایی که احساس شد کمکها کم شده باید برگ برندهای رو کرد.
عموم علاقمندان برای بهرهمندی از خدمات آکادمی خیر ایران میتوانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .
دیدگاه خود را بنویسید