به گزارش روابط‌ عمومی آکادمی خیر ایران، کارگاه  مهارتی-کاربردی با موضوع «طراحی برنامه ارتباطی با رویکرد برندینگ» طی یک  جلسه 3 ساعته در روز شنبه بیست و سوم دی‌ماه با تدریس محمدحسن برکوک (مدیر  برندینگ مدرسه صبح رویش) به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

برکوک  ضمن ذکر برخی نکات در خصوص برند و ویژگی‌های آن ، درباره مسیر برندهای  برتر گفت: پس از بالا بردن سرعت و بکارگیری خلاقیت، تبلیغات نقش به‌سزایی  در مطرح شدن برند دارد که  با تجربه خرید، افراد محصول را به دیگران معرفی  می‌کنند که این نوعی تبلیغات است.

وی  درباره «فرآیند برندینگ» گفت: بهتر است  ابتدا ارکان جهت‌ساز را پیاده  سازی کنیم، پس از اینکه محصول خود را به‌خوبی درک کردیم، باید به سراغ  تحقیقات بازار برویم، حتما باید شناخت کافی دربارهٔ مشتریان و رقبای خود در  این مرحله به دست بیاریم. حالا دیگر می‌دانیم محصول ما چیست و قرار است چه  کسی را هدف بگیریم؛ بنابراین وقت آن شده است که هویت برند خود را مشخص  کنیم؛ که شامل نام برند، انعکاس بیرونی و ... می‌باشد.

برکوک  در آخر درباره «طراحی برنامه ارتباطی» اضافه کرد: در ابتدا باید نقاط تماس  را به وسیله سایت و شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌ها، طرح‌های حمایتی و ...  شناسایی کنیم و پس از طراحی برنامه، نوبت طراحی اسراتژی و تقویم محتوا  است. 

عموم علاقمندان برای بهره‌مندی  از خدمات آکادمی خیر ایران می‌توانند به وبگاه ac.kheir.ir مراجعه کرده و  یا از طریق شماره 09912069037 با کارشناسان ما در ارتباط باشند .