آیا میدانستید در ایالات متحده در سال 2020 حمایتهای مالی بهاندازه 19 درصد افزایش یافته است؟ مبلغ 88.55 میلیارد دلار به جمعآوری کمکهای مالی به مؤسسات خیریه ایالات متحده افزوده شده است.
بسیاری از صاحبان سازمان ها و موسسات خیریه به دلیل اوضاع نامساعد خود در شروع، مجبور به تغییر هدف خود شدند.
حال این آمار رشد حمایت های مالی خیلی مفید واقع شد و بالاخره همه کسب و کارها باید از نقطه ای شروع کنند و یکی از بزرگترین انتخاب هایی که با آن روبرو هستند، تصمیم گیری در مورد نام تجاری موسسات خیریه میباشد.
هدف شما باید کاملاً قابل توصیف باشد. تنها باید هدف خود را مشخص کنید که برای چه کسی و چرا آن مؤسسه را ایجاد میکنید. فعالیتهای مؤسسه شما باید مکمل یکدیگر و دارای هدفی قابلدسترس باشند.
بررسی ایدههای موثر در نامگذاری موسسات خیریه
در ادامه به 20 نام تجاری کاملاً منحصربهفرد خیریهها میپردازیم. برای انجام و انتخاب یک نام مرتبط، از لیست نوشتههای خود استفاده کنید، به 5-6 کلمه فکر کنید که با "خیریه" مرتبط هستند، آنها را در مؤسسه خیریه خود امتحان کنید و این روشهایی بود که برای اغلب افراد و تیمهای خیرین مفید بوده است، امیدواریم برای شما نیز کمککننده باشد.
- هدیه دادن را تحسین کنید
- افزایش سودآوری
- به نفع دیزی
- دانشگاه اهدایی ها
- صندوقهای کمککننده
- گله دادن
- بنیاد فانتزی
- تعمیر پایه
- نمایشگاه صندوق
- جریان صندوق
- هدیه نسل ها
- رفتار با ملایم
- هدیه دادن به قهرمانان
- دستدادن
- بنیاد ماندگار
- سود قدرتمند
- کمکهای مالی مطمئن
- جمعآوری کمک
- بخشش عاقلانه
- بنیاد شگفتانگیز
20 ایده جالب دیگر برای نام تجاری خیریه
- زندگی بخشیدن
- شرطبندی بهتر
- سلامتی شایسته
- بخشندگان
- خیریه
- CareClub
- امید ناشناس
- ملت اهدا
- خیریه لبخند
- هدف شایسته
- صندوقهای سرگرمی
- روی بهترین شرطبندی کن
- ثروت پیدا شد
- LovingCare Inc
- رؤیاهای ذخیره شده
- عشق فعال
- شانس دیگری از جمله
- آگاه دهنده
- اهداف بزرگتر
- و...
بهترین نامهای تجاری خیریه در دنیای واقعی
برای کمک به انتخاب و یافتن نامهای تجاری خیریه، بیایید نگاهی به برخی از کسبوکارهای خیریه در حال حاضر بیندازیم و ببینیم چه چیزی باعث موفقیت نام آنها میشود. شما حتی میتوانید برخی از کلماتی را که موسسات استفاده میکنند بردارید و آنها را در لیست سازمان خود قرار دهید.
1. راه متحد
این مؤسسه خیریه بر آموزش، درآمد و سلامت تمرکز دارد که به اعتقاد آنها ستونهای سازنده برای کیفیت زندگی خوب را شامل میشود.
برای مطالعه:
این نام دارای حس با هم بودن و اجتماع را دارد که به ارزش ها و اعتقادات آنها مرتبط است. این باعث میشود مردم آگاه شوند که اگر همه دور هم جمع شویم و هرکدام سهم خود را برای کمک انجام دهیم، راهحلی وجود دارد.
2. امداد مستقیم
Direct Relief سازمانی است که کمکهای اضطراری و پزشکی را در ایالات متحده و همچنین در سطح بینالمللی ارائه میدهد.
استفاده از کلمه "آرامش" باعث میشود مردم آگاه شوند که اگر کار خود را انجام دهند، این احساس را که دنیا بر دوش آنها نهاده است را رها میکند و زندگی آنها را تا حدودی آسان میکند. همراه با کلمه "مستقیم" که نشان میدهد ما میتوانیم تأثیر فوری داشته باشیم و امیدواریم مردم را تحتتأثیر قرار دهیم که در کمکهای مالی حمایت به عمل آورند.
3. عدالت زمینی
Earthjustice یک سازمان مردمنهاد مستقر در آمریکا است که به مبارزه با مسائل زیستمحیطی اختصاص دارد.
نام مؤسسه خیریه به پیام آن مبنی بر محافظت از زمین و تبدیل آن به مکانی بهتر و ادای احترام بیشتر تعیین شده است. مردم بلافاصله متوجه میشوند که این سازمان بر مسائل زیستمحیطی متمرکز است. هنگامیکه مدتی از فعالیت مؤسسه خیریه گذشت، باید افراد متخصص بیشتری را به کار گرفت شامل افرادی که میتوانند جذب سرمایه را افزایش دهند.
3. پاهای معجزه کننده
این مؤسسه خیریه روی وضعیت پا، پاچنبری تمرکز دارد و برای درمان این معلولیت به کمکهای مالی متکی است.
استفاده از کلمه "معجزه" حس امیدواری میدهد و مخاطب را آگاه میکند که نظرات آنها میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. این نام همچنین به آنچه که آنها در مورد کمک به مردم علاقهمند هستند، پیوند میخورد و به ما درک درستی از کار آنها ارائه میدهد.
4. غذا دادن به آمریکا
Feeding America تاکنون بیش از 46 میلیون نفر را از طریق راهاندازی انبارهای غذا، آشپزخانهها و سرپناهها حمایت غذایی کرده است.
ارزش اصلی آنها "همکاری برای پایاندادن به گرسنگی بهوضوح از طریق نام تجاری آنها به تصویر کشیده شده است." نامی ساده است و مستقیماً به اصل مطلب میرسد و درعینحال مخاطبان را از آنچه انجام میدهند، آگاه میسازند.
5. محتوای منحصربهفرد
ازآنجاییکه شما یک مؤسسه خیریه هستید، میخواهید که شفقت و اعتقادات مراقبتی شما به افرادی ارائه شود که نام کسبوکار شما را مشاهده کنند. احتمالاً عاقلانه است که از چیزی که احمقانه یا طنز به نظر میرسد دوری کنید، زیرا موضوع خیریه موضوعی است که باید به طور باورنکردنی جدی گرفته شود.
اکثر مردم برای ارائه کمک و حمایت به مؤسسه خیریه شما میآیند، بنابراین آنها میخواهند بدانند که شما یک تجارت پرشور با اهداف مشخصی هستید.
برای اینکه بهعنوان یک مؤسسه خیریه ظاهر شوید، ممکن است بخواهید کلماتی را در نام خود وارد کنید که نشاندهنده این موضوع هستند. به استفاده از کلماتی مانند "بنیاد"، "خیریه" یا "سازمان" فکر کنید، زیرا این کار باعث میشود مردم بلافاصله متوجه شوند که شما یک سازمان مردم نهادی هستید.
این مقاله به شما کمک می کند که سعی کنید کلمات را در سازمان مردمنهاد قرار دهید تا ببینید آیا میتوانید نامهای الهامبخش پیدا کنید. استفاده از کلمات قدرتمند نیز میتواند واقعاً تفاوت ایجاد کند. اگر یک مؤسسه خیریه هستید، به این معنی است که شما مشتاق تغییرات مثبت هستید.
بنابراین، گنجاندن کلمات قدرتمند میتواند به انتقال این موضوع کمک کند. در نظر بگیرید که از برخی از این کلمات می توانید استفاده کنید و آنها را در لیست نام سازمان خود قرار دهید:
- چالش
- آزادی
- حقیقت
- اهداف
- باایمان
- یادگیری
- امید
5 نکته برای ایجاد ایدههای منحصربهفرد برای نام تجاری خیریه
1. ساده سازی نام
ممکن است به این فکر کنید که نام کسبوکار خیریه شما باید بسیار متفاوت باشد تا از بین مردم متمایز شوید. درحالیکه میخواهید نام خود را منحصربهفرد و اصیل از سایرین انتخاب کنید، گاهی اوقات هر چه نام سادهتر باشد بهتر است.
شما همچنین باید این واقعیت را در نظر بگیرید که شما یک سازمان مردمنهاد هستید و بنابراین میخواهید نام شما جدی و برای مخاطبان قابلدرک باشد. حفظ نام خود بهسادگی به این معنی است که املا و جستجو برای آن آسان خواهد بود. داشتن یک نام ساده یک یا دوکلمه ای که خیریه شما را در برمیگیرد و ارزشهای شما را نشان میدهد بسیار مؤثرتر از تلاش برای خلاقیت بیش از حد و طولانی بودن است.
2. به ارزشهای برند خود فکر کنید
بهعنوان یک کسبوکار خیریه، اکثر مردم از ارزش ها و نگرانی های شما مطلع خواهند بود. نشاندادن آن با نام شما باعث میشود مردم بفهمند که خیریه شما چیست و چه کمکی ارائه میدهد.
برای مثال، اگر شما یک مؤسسه خیریه بیخانمان هستید، سعی کنید کلمات مرتبط با این موضوع را در نام خود بگنجانید تا افرادی که میخواهند کمک کنند بدانند که شما خیریهای هستید که باید به آن مراجعه کنند. هر چیزی که مؤسسه خیریه شما بر روی آن تمرکز میکند، سعی کنید کلماتی را که باارزشهای برند شما مرتبط هستند، افزوده شود.
شاید شما یک مؤسسه خیریه محیطزیست پرشور هستید، در این صورت استفاده از کلماتی مانند "زمین"، "جهان" و "سیاره" بلافاصله مخاطبان شما را جذب میکند. سعی کنید این کلمات را در مولد نام خیریه قرار دهید و ببینید چه نامهایی انتخاب شدهاند.
3. دریافت بازخورد
دریافت بازخورد و درخواست یک نظر خارجی میتواند به شما کمک کند تا بفهمید چه نامهایی مؤثر هستند و چه نامهایی نه.
سعی کنید تاحدامکان نظرات مردم را بپرسید زیرا این به شما بازخوردهای متنوعتری میدهد و میتوانید یک نتیجه عالی را ببینید. از افراد در مورد نام خود سؤالاتی بپرسید مانند:
- در ابتدا به چه چیزی فکر کردید؟
- چه نوع تجارتی را با این نام مرتبط میدانید؟
- آیا فکر میکنید نشاندهنده برند و ارزشهای مؤسسه شما است؟
حتی میتوانید از آنها بخواهید که به هر نام احتمالی در مقیاسی از 1 تا 10 امتیاز دهند تا بتوانید بهوضوح تشخیص دهید که کدام نامها محبوب هستند و کدام نامها بهخوبی کار نمیکنند.
4. دردسترسبودن دامنه را بررسی کنید
هیچچیز بدتر از این نیست که فکر کنید بالاخره نام کسبوکار خیریه خود را پیدا کردهاید و بعد متوجه شوید که واقعاً نمیتوانید از آن استفاده کنید! این میتواند واقعاً احساس بیهوده بودن در شما و اعضای تیم ایجاد کند. بهخصوص اگر انتظارات زیادی برای نام تجاری بالقوه داشته باشید.
بیشتر بخوانید:
نگران نباشید، زیرا بسیاری از مشاغل اشتباه مشابهی را مرتکب میشوند. بهمحض ایجاد نوعی پیوست با هر نام تجاری احتمالی، فوراً دردسترسبودن دامنه آن را بررسی کنید تا خود را از ضرر احتمالی نجات دهید. میتوانید یک جستجوی آنلاین سریع برای کسبوکار انجام دهید تا دریابید که آیا نام شما در کشور/ایالت شما موجود است یا خیر.
5. از فهرست نام خیریهها استفاده کنید.
امیدواریم که این نکات تابهحال مفید بوده باشد و شما در حال حاضر ایدههایی برای نامگذاری دارید! مایلیم یکبار دیگر در مورد تولیدکننده نام سازمان مردمنهاد خود به شما یادآوری کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر کلمهای را که میخواهید در نام کسبوکار خود تایپ کنید، به تیم متخصصها اعلام کنید و اجازه دهید کار را برای شما انجام دهند!
این واقعاً بهترین ابزار برای استفاده در صورتی است که احساس میکنید گیر کردهاید یا انگیزه ندارید. بنشینید و استراحت کنید زیرا لیست نام خیریه دهها مورد از بهترین نامهای تجاری بالقوه را برای شما ارائه میکند.
با همه نامهایی که ارائه میشوند، مطمئناً حداقل تعداد انگشت شماری را دوست خواهید داشت!
چه نامی مناسب خیریه است؟
گزینههای مختلفی برای نام وجود دارد که میتوانید از آنها برای نامگذاری سازمان خیریه خود استفاده کنید. برای شروع، در این جا چند نام تجاری خیریه آورده شده است که میتوانید از آنها استفاده کنید و یا الهام بگیرید:
- زندگی بخشیدن
- شرطهای بهتر
- سلامتی شایسته
- بخشندگان بخشنده
- خیرخواهانه
- CareClub
- امید گمنام
نام سازمان مردمنهاد(سمن) را چگونه انتخاب کنیم؟
برای اینکه مشتریان متوجه شوند که شما یک سازمان مردمنهاد هستید، ممکن است بخواهید کلمهای مشابه آن را در نام آن وارد کنید.
بهعنوانمثال، استفاده از کلمه "بنیاد" یا "خیریه" میتواند این را نشان دهد؛ بنابراین مردم از همان ابتدا متوجه خواهند شد که شما یک خیریه یا سازمان مردمنهاد مشخصی هستید. شما همیشه میتوانید آن کلمات را در لیست خود قرار دهید تا به شما در نتیجه کمک نماید!
منبع: businessnamegenerator
دیدگاه خود را بنویسید