بازاریابی خیرخواهانه روشی مناسب برای انجام کمکهای مطلوب است که مزایای زیادی برای شرکتها دارد. اما خیریهها و شرکتها چگونه میتوانند از این فرصت بهره ببرند؟
در شرایط بحرانی ناشی از همهگیری کرونا، نیاز جوامع به بانکهای مواد غذایی به سطح بیسابقهای رسیده است. اما ۱۲ نکته مهم برای کمک به بانکهای غذا را بدانید.
فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شفاف سازی عملکرد موسسات خیریه مورد نیاز است. در این مقاله روشهای مختلف استفاده از فناوریهای روز در این زمینه بررسی شده است.
حکمرانی به معنای سیستمی پیچیده از تعاملات بین ساختارها، سنتها، کارکردها و فرایندهاست که سه ارزش اصلی پاسخگویی، شفافیت و مشارکت را دربردارد. با حکمرانی امور خیر آشنا شوید.